Reklamace a vrácení zboží
V případě problémů doporučujeme nejdříve nám zavolat, spoustu věcí dokážeme vyřešit po telefonu, volejte +420 608 595 899.
Detailní popis všech náležitostí naleznete v našich obchodních podmínkách. Je nám líto, že nastala některá z okolností, která vás nutí zboží vracet či reklamovat. Jsme tu pro vás a chceme, aby byl případ co nejrychleji vyřešen k oboustranné spokojenosti.
Poškozená zásilka
Až vám přepravce dá do rukou balíček, pečlivě ho překontrolujte - balíček, nikoliv přepravce. Pokud objevíte jakékoliv poškození, nepřebírejte ho.
Něco není se zbožím v pořádku
Prvním krokem je detailně vyplnit formulář výše, včetně důvodu, popisu závady a ideálně i přiložit fotografie. Poté vás kontaktujeme a domluvíme další postup. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce.
Zboží nebylo dodáno kompletní
Něco jsme přehlédli při kompletování objednávky? Okamžitě to napravíme! Jen nám dejte do 3 pracovních dnů vědět telefonicky na 608 595 899 nebo na e-mail mytapp@mytapp.cz a my vám scházející zboží pošleme.
Zaslali jsme nesprávné zboží
Pokud jsme vám omylem zaslali nesprávné zboží, domluvíme se s vámi na způsobu zaslání zpět. Zároveň vám vrátíme náklady na poštovné, uschovejte si proto podací lístek.
Produkty vám nevyhovují
Nevadí! V tomto případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 30 dnů poslat zboží zpět.
V prvním kroku vyplňte formulář výše (vratka). Jednoduchý systém vás provede od začátku až do konce - zabere to jen malou chvíli. Po vyplnění formuláře se vám v posledním kroku zobrazí adresa pro zpětné zaslání zboží, ta je:
AHES s.r.o. (areál ČSAD)
Hájecká 14
618 00 Brno
Zaplacenou částku vám vrátíme zpět na váš účet.
POZOR!
Jelikož se specializujeme na filtraci vody, mnoho z našich produktů vyžadují k uvedení do provozu vodu. Jakmile se však do produktu jednou voda napustí (zboží použijete), dojde k jeho znehodnocení a není možné jeho vrácení!
Ke stažení: